باز هم نمادگرایی افراطی ! این بار در المپیک





deathly hollows
















باز هم نمادگرایی افراطی ! این بار در المپیک

هیچکس در کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران نمادهای شیطانی موجود در المپیک ۲۰۱۲ لندن را جدی نگرفت.وقتی که خواب غفلت تمام مسلمانان جهان را فرا گرفته است.وقتی که برادران و خواهران مسلمان ما را در سکوت رسانه ای و خاموشی تمام  در میانمار زنده زنده کباب می کنند و یا مظلومان بحرین و عربستان و یمن به دست نیروهای آل سعود و آل خلیفه قتل عام و شکنجه می شوند و صدای هیچ کس در نمی آید ، نباید انتظار داشت که مسوولین نسبت به نمادهای مخفی و رازورزانه که شناختشان مستلزم تفکری عمیقتر است،حساسیتی نشان دهند.

 

آیین حمل مشعل المپیک با مکاتب سری

آیین حمل مشعل المپیک با مکاتب سری

از آنجایی که در آموزه های سری لوسیفر(شیطان) به عنوان ” آورنده روشنی ستاره صبح” شناخته می شود، حضور آن به طور آشکار در مراسم افتتاحیه عظیم ترین رویداد ورزشی جهان از ابتدا مورد توجه مکاتب مخفی بوده است

Lighting Ceremony Of The Olympic Flame

لندن خود را برای المپیک تابستان ۲۰۱۲ آماده می کند. جایگذاری مشعل المپیک در هجدهم می ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد.

این رویداد تشریفاتی که درآن مردم از طبقات مختلف اجتماعی مشعل المپیک را در سراسر کشور میزبان می گردانند مخصوصاً برای کسانی که این سنت را ابداع نمودند حرکتی نمادین محسوب می شود. در اسطوره شناسی یونان، مشعل دار اصلی “پرومتیوس” بود، خدایگانی که آتش را از دیگر خدایان ربود وبه بشریت داد.

مردم باستان آتش را بارقه ی کوچکی از خورشید می دانستند که به نوعی مظهر مادی خدا بود. بنابراین پرومتیوس با آوردن آتش برای بشریت، انسانها را در تمام ویژگیهای «الهی» سهیم نمود و حتی به انسانها اجازه داد آرزوی خدا بودن را در سر بپرورانند.

به همین دلیل پرومیتوس از احترام ویژه ای در “جوامع مخفی” برخوردار است، چرا که افسانه ی او نشان دهنده افق نهائی فلسفه و اهداف مکاتب سری است: “عروج به الوهیت و ابدیت از طریق راه های غیر الهی”

رومتیوس در حال حمل مشعل

رومتیوس در حال حمل مشعل

در آموزه های سری، عمل”حمل مشعل” نماد آگاهی انسان از وجود بارقه ی الهی در خود و نمایانگر اشتیاق او برای نایل شدن به مقام خدائی است. به طور خلاصه این همان هسته مرکزی فلسفه ی نخبگان جهان است که به شدت تحت تاثیر آموزه های هرمسی فراماسونری و تصوف گرایان است. ازاین رو مشعل روشنگر پرومیتوس اغلب در نمادگرایی مخفی نخبگان استفاده می شود.

فوارۀ پرومتیوس

فواره ی پرومتیوس در مرکز راکفلر در پشت این فواره نوشته شده است “پرومتئوس٬ آموزگار همه ی فنون٬ آتش را که برای انسان به معنای راهی بسوی آرمانهای بزرگ است٬ به او اعطا نمود

مجسمۀ آزادی فراماسونها

احتمالا مشهورترین مشعل دار جهان یعنی مجسمۀ آزادی را “فراماسونهای معبد گراند اورینت در فرانسه” به ایالات متحده اهدا کردند.

کتابخانه ی مرکزی لس آنجلس

مجسمه ی یک دست که مشعل را نگه داشته بر روی هرم و برفراز ” کتابخانه ی مرکزی لس آنجلس” نصب شده است


افسانۀ پرومیتوس از بسیاری جهات به افسانه ی لوسیفر(شیطان)شباهت دارد. نامی که در لاتین به معنای “مشعل دار” یا “روشنی بخش” است. زیرا او با نزول خود از بهشت به زمین٬ نور آگاهی و دانش را نیز به همراه آورد و به همین جهت در آموزه های سری از او بعنوان ” آورنده ی روشنی ستاره صبح ” که همان عقل گرایی و روشنگریست٬ شناخته می شود.

به همین دلیل حضور آن به طور آشکار در مراسم افتتاحیه عظیم ترین رویداد ورزشی جهان نمی تواند چیز عجیبی باشد “

اولین جایگذاری مشعل المپیک

اولین جایگذاری مشعل المپیک در سال ۱۹۳۶ در برلین ودر زمان رژیم نازی برگزار شد. علیرغم این حقیقت که هیتلر سازمان های فراماسونری را از آلمان اخراج نمود(در ظاهر او آنها را خدمتگزار یهودیان می دانست) اما رژیم او از این جوامع مخفی الهام میگرفت و به سمت عقاید آنان گرایش داشت! او برای نمادگرایی وتاسیس جوامع مخفی ارزش بسیاری قائل بود.

تلقی و درک از جایگذاری مشعل این است که می توان آن را نوعی باز آفرینی رسم یونانیان باستان دانست. در واقع این یک رسم در المپیک مدرن است که از بازیهای تابستان ۱۹۳۶ در برلین وبازیهای زمستان ۱۹۵۲ در اسلو آغاز شد اما ایده آن از افسانه ها دلربای یونانی درحدود قرون پنجم و ششم پیش از میلاد نشات می گیرد. بر اساس افسانه ها، پرومیتوس یک خدای دوستدار بشر بود که آتش، عنصر مقدس را ربود و آن را به دور از دید زئوس، پدر خدایان، به انسان بخشید.

شعله از نور خورشید مشتعل می شود، با مشعلهای اضافی که از چند روز قبل برای جلوگیری از خاموش شدن مشعل در هوای ابری وبارانی روشن شده اند.

یونانیان باستان مسابقات دو مشعل(lampadedromia) را برگزار می کردند که درآن تیم برنده یک شعله مقدس را شاید به عنوان بخشی از آیین پرستش پرومیتوس ومخالفت او با خدایان برای بخشش دانش به فانیان روشن می نمود. این جایگذاری مدرن توافقی است با راهبان روشن کنندۀ مشعل و تمدن رقیب روم. این مراسم همچنین روح صلح مقدس را سوگند می دهد. صلحی که در سراسر یونان باستان پیش از مسابقات المپیک ایجاد شد و به واسطه ی دوندگان به تمام کشور رسانده شد.

بنابه گفتۀ کرسیدا رایان (Cressida Ryan) دانشمند ادبیات کهن از دانشگاه آکسفورد، “این مراسم ملغمه ای از خرده اسطوره ها است. توافق برسر حقایق اهمیت ندارد، زیرا این حقایق زمان زیادی را تا رسیدن به امروز پشت سر گذاشته اند.

در سال ۱۹۲۸ در بازیهای المپیک آمستردام این مشعل روشن شد. اما از سال ۱۹۳۶ بود که مراسم با مشعل به دستور رژیم نازی و موسس ورزشی کارل دیم شکل تازه ای به خود گرفت. در المپیا مشعلی با استفاده از نور خورشید و یک آینه ای خاص روشن شد و توسط دوندگان از بلغارستان، یوگوسلاوی، مجارستان، اطریش، چک اوسلواکی، کشورهایی که بعدا در قلمرو نازی قرار گرفتند، به برلین برده شد. آتش نماد رژیم هیتلر و مشخصه آن حرکت دسته جمعی برای مشعل بود.

المپیک لندن ۲۰۱۲

به تصویر زیر دقت کنید.

دور تا دور استادیوم المپیک لندن با هرمهایی که رئوس آن نورانی خواهند شد احاطه شده است.( چون عکس زیر در ساعات روز گرفته شده ، این نور افکن ها خاموش هستند. شما می توانید چنین پدیده ای را همین شب ها در تلویزیون نگاه کنید)

استادیوم المپیک لندن

دلار فراماسون

المپیک شیطان

راز لوگوی المپیک لندن

آیا تا به حال لوگوی المپلک ۲۰۱۲ که تو شهر لندن برگزار میشه رو دیدید؟

 لوگوی المپلک 2012

به گفته طراحانش عدد ۲۰۱۲ رو نشون میده ، ضمن این که در داخل عدد ۲ نام شهر لندن و در داخل عدد ۰ نشان المپیک جا داده شده . اما در رابطه با اون قسمت مرکزی که به شکل مربع طراحی شده چیزی نخوندم . البته در یکی از وبلاگها خوندم که احتمالاً طراح خواسته شکل “چشم” رو ترسیم بکنه .

به تازگی هم در چند وبلاگ داخلی و خارجی مطلبی جالب در مورد این لوگو دیدم ، اون هم این که هر قطعه از این نشان به ضمن این که یک عدد رو نشون میده ، نشانگر یکی از حروف الفبای انگلیسی هم هست .

درواقع اولین عدد ۲ حرف Z ، عدد ۰ حرف O ، عدد ۱ حرف i و در نهایت دومین عدد ۲ حرف N رو نشون میده . همونطوری هم که در تصویر مشخصه ، اولین ۲ و آخرین ۲ (عدد دوی یکان و هزارگان) که دو حرف متفاوت رو نشون میدن به شکلی متفاوت باهم طراحی شدن .

با در کنار هم گذاشتن این حروف کلمه ZION به وجود میاد .

با این فرض که این نشان کلمه ZION رو نشون میده ، وجود اون قطعه مرکزی هم معنی پیدا میکنه .

اما ZION یعنی چه؟

این کلمه بیش از همه برای یهودیان معنی و مفهوم داره . و معادل اون در زبان ما میشه “صهیون” .

تمام نماد های المپیم 2012 فراماسون

نکته خیلی جالب دیگه ای هم در این میان وجود دارد.

و آن شباهت بسیار زیاد این لوگو با نقشه و نمای ساختمان موزه هلوکاست است.

 لوگو با نقشه و نمای ساختمان موزه هلوکاست فراماسون

نماد المپیک ۲۰۱۲ به شکل موجودات تک چشم

نماد المپیک ۲۰۱۲ به شکل موجودات تک چشم

ونلاک و مندویل، Wenlock و Mandeville نام عروسک‌های المپیک لندن هستند؛ اما چرا یک چشم دارند؟ آیا نمی‌توان گمانه‌زنی کرد که در پس طراحی این عروسک‌ها، اندیشه‌ای نهان شده است؟

 

دو عروسک المپیک دو طلسم فراماسون

این عروسک ها تنها با داشتن یک چشم، ناخودآگاه توجه ما را معطوف به علامت تک چشم دجال می کنند. تک چشم یکی از نمادهای اصلی دجال است و استفاده صریح از این نماد به عنوان یکی از نمادهای المپیک ۲۰۱۲ با توجه به اینکه لوگوی این دوره هم در ارتباط با فراماسونری بوده، می تواند در بردارنده این پیام باشد که می بایست منتظر اتفاقات جدیدی از این دست در برنامه های افتتاحیه و اختتامیه باشیم. برگزاری المپیک در انگستان و شهر لندن (مرکز و مهد فراماسونری در جهان) و آن هم در سال ۲۰۱۲، سالی که صهیونیست ها نگاه ویژه ای به آن دارند، خود نیز بسیار قابل تامل است.

چشم چپ شیطان

جالبه یکی از آنها دست بند پاور بالانس نیز به دست دارد.دست بندی که هموطنان و هنرمندان و ورزشکاران خرافاتی ما نیز بدون آنکه بداننند چیست به دست دارند.کمی به سایتهای فروش دست بند پاور بالانس سر بزنید و ببینید که چه بازاری به راه انداخته اند.

کمیته بین المللی المپیک در راستای اوامر و دستورات اربابان ایلومیناتی خود در تاریخ ۱۹ مه سال ۲۰۱۱ این نمادها را رسما به عنوان نمادهای المپیک ۲۰۱۲ لندن معرفی کرد.

با نگاه کردن به آنها اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند همان “چشم جهان بین” “چشم حوروس” است.به هرمی که در بالای سر عروسک سمت چپی قرار دارد توجه کنید.

شکل بدن عروسک سمت چپی شبیه یک قلب است.قلب و یک هرم در کنار یکدیگر در کابالا و تاروت نشان دهنده روشن بینی و دانشی است که از طرف لوسیفر اهدا می شود.

عروسک سمت راستی بدنی به شکل یک پنتاگرام و ۵ ضلعی است.که نشانه ای از جنگ است.

ساختمان پنتاگون نیز به همین دلیل ۵ ضلعی است.زیرا مرکز فرماندهی سپاه شیطان برای جنگ افروزی در جهان است.

این دو نماددر کنار یکدیگر می خواهند نشان دهند که جنگی در راه است که در خلال آن عده ای به روشنفکری شیطانی نائل خواهند شد.

ریشه این دو نام در کجاست؟

Wenlock یک اسم ایرلندی است.در ایرلندی به معنی “پسر بچه ای از صومعه مقدس “است.

Mandeville اسمی پسرانه است که ریشه ای فرانسوی دارد و معنی آن “شهر بزرگ “است.Graet town

وقتیکه این دو نام را با هم دیگر بخوانیم بصورت تحت الفظی این جمله خوانده می شود:

WE UNLOCK MAN DEVIL

.آنها می خواهند یک شیطان  را از بند رها کنند؟

آنها می خواهند یک شیطان  را از بند رها کنند؟

موسیقی رسمی و اوریجنال المپیک ۲۰۱۲ لندن را یک گروه موسیقی راک انگلیسی به نام میوز Muse آماده کرده است.

میوز فراماسون

به متن این آهنگ که آن را “نجات” Survival نام نهاده اند دقت کنید:

Race, life’s a race

And I am gonna win

Yes, I am gonna win

And I’ll light the fuse

And I’ll never lose

And I choose to survive

Whatever it takes

You won’t pull ahead

I’ll keep up the pace

And I’ll reveal my strength

To the whole human race

Yes I am prepared

To stay alive

And I won’t forgive,Vengeance is mine

And I won’t give in

Because I choose to thrive

Yeah, I’m gonna win!

رقابت،زندگی یک رقابت است

و من پیروز خواهم شد

بله.من پیروز خواهم شد

من چاشتی بمب را روشن خواهم کرد

و من هیچگاه نخواهم باخت

و من اراده کرده ام که باقی بمانم

هر چه می خواهد بشود،بشود

تو نمی توانی از من جلو بزنی

من با همان سرعت ادامه می دهم

و من قدرت خویش را آشکار خواهم کرد

و آن را به تمام نژاد بشر نشان خواهم داد

بله من کاملا آماده شده ام

تا اینکه زنده بمانم

و من نخواهم بخشید

انتقام از آن من است

چون من می خواهم به پیش روم

بله ،من پیروز خواهم شد

این ترانه متن عجیبی دارد نه؟ آیا این همان پادشاه تاریکی نیست که می خواهد قدرت خویش را آشکار کرده و به نژاد بشری نشان دهد؟ او نخواهد بخشید و انتقام از آن اوست.

اگر چنین سناریویی واقعا طراحی شده باشد..

اگر واقعا قرار باشد تا در زمان روی دادن این مناسک در لندن در هر جای جهان کشتاری در مقیاس بزرگ روی دهد و قربانی های انسانی بیشتری به شیاطین تقدیم شود.. احتمالا مقدمات لازم نیز برای آن آغاز شده است.

مقدماتی چون کشتار مردم در سینمایی در آمریکا توسط یک دانشجوی علوم عصبی؟؟؟!!

آن هم در حین نمایش فیلم بت من؟؟؟

 فیلم بت من فراماسون

BatmanKillingJoke

آیا واقعا قرار است تا شوالیه تاریکی به پا خیزد؟

این نام نام همان فیلمی بت من است که جدیدا بروی پرده ها رفته است و در حین تماشای آن تماشاچیان به رگبار بسته می شوند.DARK KNIGHT RISE

 

DARK KNIGHT RISE

و یا کشتار یهودیان صهیونیست در بلغارستان؟؟؟

 

کشتار یهودیان صهیونیست در بلغارستان

 

عموم مردم با آئین های رازآلود و مناسکها و مراسم های جادوگران کابالیست قرن۲۱ اشنایی کافی ندارند .شناخت سمبلیزم و رازآلودگی که در این مناسک ها وجود دارد مستلزم دقت زیاد و داشتن مطالعات و اطلاعات کافی در این زمینه ها می باشد که غالب مردم فاقد آن هستند.همین است که بسیاری از افرادی که همین الان این مطالب را می خوانند ما را متوهم و روان پریش فرض می کنند و این حرفها را جدی نمی گیرند.البته انتظار بیشتری هم از اینگونه افراد نیست.

در طول قرنهای اخیر مجامع مخفی و ایلومیناتی که تمام کانونهای ثروت و قدرت جهان ما را در اختیار گرفته به خوبی توانسته است که اکثریت تودهای مردم را در خواب غفلت فرو برده و از آنها گوسفندانی مطیع و رام بسازد.بردگانی که به خوبی شستشوی مغزی شده اند و آجر به آجر این هرم ناتمام شیطانی را ساخته اند.اما این خواب غفلت و این راضی شدن به تنعمات دنیوی و دل دادن به این دنیای ظاهر فریب و پر رنگ و لعاب چندان هم به طول نخواهد انجامید.دیر یا زود اربابان پس پرده و شیطان صفت ایلومیناتی برنامه های شوم خود در زمینه کاهش جمعیت جهان را به اجرا خواهند گذاشت و این گوسفندان شاد و به خواب فرو رفته را به سوی مسلخ ها و قربانگاه های خود هدایت خواهند کرد و سر خواهند برید.

 

جادوگران کابالیست قرن21

 

جادوگران کابالیست قرن21

 

 

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن

 

مراسم افتتاحیه المپیک 2012 لندن
در این قسمت می خواهم به نکاتی که در رابطه با مراسم افتتاحیه این بازی ها برخوردم،اشاره کنم و کمی در رابطه با راز و رمزهای نهفته در این مراسم با شما صحبت کنم.

اول از همه اگر می توانید سایت یوتیوب را باز کنید، این فیلم را که در رابطه با مراسم افتتاحیه این بازی ها هست ببینید.مسئول برگزاری این مناسک در جمع خبرنگاران در رابطه با مراسمی که قرار است انجام گیرد صحبت می کند.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OQm5gtksQds

برای این مراسم پر هزینه که قرار است در افتتاحیه بازیها اجرا شود نام Green and Pleasant انتخاب شده است.Green and Pleasant به فارسی یعنی “سبز و خرم”.

 

سبز و خرم

 

خوب سبز و خرم مگر چه اشکالی دارد؟ هیچ.

ولی متوجه شدیم که این نام نام یکی از اشعار معروف ویلیام بلیک است.William Blake.

William Blake ویلیام بلیک

 

William Blake  یکی از معروفترین شاعران و نقاشهای  قرن ۱۸ و۱۹ انگلیسی است.البته او قبل از آنکه به عنوان یک شاعر و نویسنده و هنرمند مطرح شده باشد ،فردی بود که بیشتر به علوم خفیه و انجمن های راز ورزانه انگلستان علاقه داشت.در لیست های منتشر شده برای لژها فراماسونری انگلستان ذکر شده که ویلیام بلیک از سال ۱۷۹۹ تا ۱۸۲۷ استاد اعظم لژهای فراماسونری Druid Order f بوده است.او در آثار و اشعار خود بیشترین حمله را به کلیسا و مذهب می کرد .اشعار او سرشار از نمادگرای و اسطوره شناسی است.او دیدگاه های خود را در غالب نمادگرای فوق العاده پیچیده ای در اشعار و نقاشی های خود نشان می دهد.

 

ویلیام بلیک از سال 1799 تا 1827 استاد اعظم لژهای فراماسونری

برای دیدن بقیه اثار او می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

http://www.gailgastfield.com/blake3.html

او نه تنها یک شیطان پرست مشرک و ملحد بوده است بلکه از نظر اخلاقی نیز مروج فساد اخلاقی بوده است.این نامگذاری Green and Pleasant با الهام گیری از یکی از آثار و اشعار ویلیام بلیک انتخاب شده است.نام این شعر “اورشلیم” “Jerusalem” است.؟؟!!

همه به خوبی می دانیم که اورشلیم و هیکل سلیمان قبله آمال تمام این جادوگران کابالسیت و شیطان پرست است و آنها برای بازسازی بت خانه مشرکانه خود در آنجا له له میزنند.
آنها تلاش وسیعی را برای تخریب مسجد الاقصی و جایگزینی ان با یک بت کده مشرکانه که در آن شیطان را پرستش کنند،مدتهاست که آغاز کرده اند.

 

"اورشلیم" "Jerusalem

 

شعری که وقتی آن را می خوانید،بهتر متوجه می شوید که چرا این مراسم و مناسک صهیونیستی ترین ،مناسکی است که تا به حال برای بزرگداشت “صهیون” ZION در جهان و با شرکت میلیاردها نفر ،برگزار شده است.

 

با خواندن این شعر بهتر متوجه می شوید که چرا لوگوی بازی های المپیک لندن باید نوشته ZION صهیون باشد.
این شعر از ویلیام بلیک:And did those feet in ancient time.
Walk upon Englands mountains green:
And was the holy Lamb of God,
On Englands pleasant pastures seen!

And did the Countenance Divine,
Shine forth upon our clouded hills?
And was Jerusalem builded here,
Among these dark Satanic Mills?

Bring me my Bow of burning gold;
Bring me my Arrows of desire:
Bring me my Spear: O clouds unfold!
Bring me my Chariot of fire!

I will not cease from Mental Fight,
Nor shall my Sword sleep in my hand:
Till we have built Jerusalem,
In England’s green & pleasant Land

این شعر سرشار از معانی سمبلیک و مخفی راز آلود است
ترجمه:
و در آن روزگاران کهن،آن گامها و قدمها در کوستانهای سبز انگلیس قدم زدند.
و بره مقدس خداوند در مراتع خرم انگلستان دیده شد!

آیا آن چهره الهی بر تپه های ابرگرفته ما تجلی کرده و تابیده است؟
آیا “اورشلیم” در میان این آسیابهای تاریک شیطانی ساخته شده است؟

کمان زرین و آتشین مرا بیاورید.
تیرهای هوس مرا بیاورید.
نیزه مرا بیاورید. های ابرها به کناری بروید!
ارابه آتشین مرا بیاورید!

من دست از این جنگ و نبرد ذهنی و مغزی نخواهم کشید.
و شمشیرش در دستانم نخواهد خفت.
تا زمانیکه اورشلیم را بنا سازم
اورشلیم را در انگلستان ” سبز و خرم” بنا سازم

خدای من؟!!
آیا دیگر از این آشکارتر می توان نشان داد که منظور آنها از حک کردن کلمه ZION به عنوان لگوی المپیک ۲۰۱۲ چیست؟
آنها می خواهند اورشلیم را در انگلستان سبز و خرم بنا کنند؟!!

 

اورشلیم را در انگلستان

او عنوان می کند که در این مراسم ناقوس بزرگی که در استادیوم نصب شده است به صدا در خواهد امد و تمام حضار با صدای آن تحت تاثر قرار خواهند گذفت.  ؟؟؟  ناقوس؟؟؟
این ناقوس و زنگ بزرگ دقیقا روبروی درختی که بر فراز صخره نصب شده است قرار خواهد گرفت.

 

 

مراسم ناقوس

و یک درخت بلوط.درخت بلوطی که بر بالای صخره ای در استادیوم قرار گرفته است.درخت بلوط؟

خوب مفاهیم سمبلیک و اسطوره ای مربوط به ناقوس و درخت بلوطی که قرار است در مراسم رونمایی شوند در چیست؟

 

درخت بلوطی که بر بالای صخره ای در استادیوم قرار گرفته است

 

آیا این درخت همان درخت زندگی Tree of Life  نیست؟ ایا این درخت به اسطوره اوزیریسس مربوط نیست؟

 

Murder Tree of Life8)

 

و از همه عجیب تر مار؟

مار را در تصویر زیر می بینید؟

ماری که در المپیک به سوی درخت زندگانی می رود

 

ماری که در المپیک به سوی درخت زندگانی می رود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,

و ساعت 21:33

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: